вторник, 21 февруари 2012 г.

Приятно ми е- ЦДГ "Русалка"!
Бюджети и отчети

Родена съм през 1979 г. 
Аз съм бюджетна организация- второстепенен разпоредител с бюджетни средства. В мен се реализират основно пет групи дейности:
· възпитателно- образователна;
         · административно- управленска;
         · квалификационна;
         · социално- битова и стопанска;
         · финансова;

I. МИСИЯ:  
Аз съм подготвителна институция в системата на народната просвета, в която се отглеждат, възпитават и обучават деца до постъпването им в първи клас. Възпитанието и обучението се организира и провежда в съответствие с държавните образователни изисквания за предучилищно възпитание и подготовка и осигурява готовност на децата за училище.

ІІ. ВИЗИЯ: 
Аз съм проспериращо, конкурентноспособно заведение за деца, със собствен стил, облик и нововъведения, удовлетворяващи желанията на родителите и потребностите на децата. Възпитанието и обучението са в съответствие с европейските ценности за личностен просперитет на деца и учители.

ІІІ. ЦЕЛ: 
Целта ми е пълноценно личностно израстване на децата и гарантиране на успешното им преминаване от една образователна степен в друга чрез активно сътрудничество с родителите.

ІV. ПРИОРИТЕТИ: 
1. Качествена подготовка на децата преди постъпването им в І- ви клас.
2. Формиране на речеви компетенции за общуване на български език.
3. Стимулиране съпричастността на родителите към дейността в детската градина чрез разнообразни форми на взаимодействие.
                                                                                                             
          V. ОЧАКВАНИ РЕЗУЛТАТИ:
1. Социализиране на децата.
2. Изграждане на положително отношение към училището и мотивация за учене, гарантиране на равен старт преди постъпването в І- ви клас.
3. Изграждане атмосфера на приятелство, доверие и приемственост между детската градина и семейството.

        ...
Това съм аз- ЦДГ "Русалка", приятно ми е! 
Струвам ви се скучна, суховата, твърде дидактична и вторачена единствено в държавните образователни изисквания и Закона за народната просвета? 
Хей, та вие се запознахте само с едното ми лице- лицето на държавната институция "Русалка"!
Но аз имам и друго... :) Бъдете спокойни, скъпи родители- за децата ви се грижат не само добри професионалисти, но и съвсем нормални човеци! На които нищо човешко не им е чуждо... 


E, приятно ми е- ЦДГ "Русалка" :)


БЮДЖЕТ НА ЦДГ"РУСАЛКА" ЗА 2012 Г.








ОТЧЕТИ







ОТЧЕТ КЪМ 31.12.2012 г.






ОТЧЕТ КЪМ 31.12.2013 г.







БЮДЖЕТ 2014





ОТЧЕТ КЪМ 31.03.2014




  


ОТЧЕТ КЪМ 30.06.2014 г.







ОТЧЕТ КЪМ 30.09.2014 Г.











Няма коментари:

Публикуване на коментар